Wojciech Kruszelnicki
Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji (część II). Henry Giroux rewizje marksizmu dla filozofii edukacji
Piotr Stańczyk
Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
Tomasz Nowicki
Technologiczne transpozycje podmiotu i pracy
Krzysztof Pezdek
Osoby z niepełnosprawnością a etyka troski Michela Foucaulta
Magdalena Bełza
Ableism a zjawisko infrahumanizacji „obcych”
Marzanna Farnicka
Droga do integracji społecznej jako zadanie dla edukacji
Aleksandra Jędryszek, Marcin Jurczyk
Wypalenie zawodowe wśród nauczycieli w Polsce i Anglii
Eunika Baron-Polańczyk
Model kontinuum środowiska edukacyjnego nauczycieli (chmura – silos)
Lucyna Kopciewicz
Cyborgizacja–emancypacja? Kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu
Marek Banaszak
Stanisław Dylak, Architektura wiedzy o szkole, Wydawnictwo DIFIN, Warszawa 2013, ss. 232
ISSN 1505-8808 ISSN (online) 2450-3428